Skolavslutning 2013 ♥

Trodde aldrig jag skulle säga det, men det va ganska sorligt i fredags på skolavslutningen. Att lämna alla vänner va svårare än jag trott. Jag vill verkligen inte tappa kontakten med vissa. Vissa kommer jag sakna mindre och vissa mer.. En sak som slog mig i bussen till Liseberg( Ja vi var i Liseberg i fredags AWESOME!!) var att jag verkligen kommer att sakna många av lärarna, inte alla men många. Alla bra och mindre bra skämt, Alla roliga minnen! Kompisarna man stod och pratade med i korridoren, ja jag kommer sakna många!
 
Liseberg var underbart AWESOME, jag Moa och Hana gick tillsammans. Vi åkte typ allt, vi var oslagbara haha! Så kul har jag inte haft på länge.. Jag är så glad att jag verkligen fick tillbringa den dag med just de människorna. FANTASTISKT! Att få tillbaka kontakten med många människor sista dagen var ju fantastiskt, men tråkigt att det var tvunget att hända på skolavslutningen. Vill bara tacka er underbara människor som gjort mina 4 jobbiga år på Östergård lite mindre jobbiga! Ni betyder jätte mycket!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback