Carpe Diem.

Hola!
Idag har jag Felix, Ellen och Mamma varit på utflykt till Båstad, vi skulle gått och köpt glass men vi hade inte riktigt vädret på vår sida idag så det blev lite affärer istället. Köpte ett silvrigt armband i Båstad. Efter Båstad åkte vi till Mac Donalds och åt!:) När vi sedan kom hem så lämnade vi av Felix och Ellen, åkte vidare till stan för att jag skulle sätta in pengar på banken. Stod i kö as länge!!! Hatar banker...alltid så lång kö.. Men i alla fall sen gick vi och kollade på rean som var i stan. Kommer bilder på vad jag fick med mig hem!
Det ha regnat hela dagen om ni missat det!
Jag har ju slutat 9:an som ni antagligen vet.. och som avslutnings present så fick jag ett par guldiga öron hängen + guldigt stjärn halsband från EDBLAD av Mamma och Pappa♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback