Cory Monteith ♥

För er som inte vet så var Cory Monteith en fruktansvärt bra skådespelare, han är känd från att vara stjärnan i serien Glee men har även varit med i filmen Monte Carlo och många andra filmer. Något som många kanske inte vet så har Cory haft ett drogproblem. När Cory var nitton så var han på rehab. Han var också på rehab detta året. Ingen vet orsaken till hans död än, men vissa tror att det var en överdos.. Corys flickvän och blivande fru... eller a så skulle det blivit i alla fall. Cory och hans Co. star  Lea Michele skulle gifta sig om 2 veckor! 2 veckor!!! Jag blir så ledsen när jag tänker på Lea..instead of planning a marriage she is planning a funeral. So sad <3
 
Jag kan inte fatta det!!...
Jag kommer sakna Finn Hudson i Glee så mycket! Glee kommer aldrig bli den samma utan Finn. Serien Glee hade nästan precis fått klartecken på säsong 5 och 6...  Jag kan inte sluta tänka på detta.. jag har tänkt på Cory och Lea hela dagen. Både Corys och Leas Twitter är fullproppade med inlägg.  Rest in Peace Cory! <3333333333333333
 
 
 He is gorgeous.      He was gorgeous. and still are.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback