Girls just wanna have fun.

När jag vakande imore så kände jag ångest inför skolan, den börjar ju snart. Får alltid ångest innan skolan börjar igen. Men iallfall jag åt frukost och duschade sedan fixade jag hår och smink och kläder. Efter det så åkte jag, papppa, Felix och Ellen in till stan för att hämta Takida biljetter på turistbyrån. Sen gick vi i stan ungefär 15 min haha. sen blev det lunch..vi åkte till Mac-in GOTT. Sedan när jag kom hem så gick jag ut med Daisy, Felix och Ellen var också med och vi gick till den tråkigaste lekplatsen i universum.. Sverige har väl inte råd att renovera den ANTAGLIGEN!!  Efter det så ringde Moa och vi gick ut och fotade sen åkte vi in till stan för att fika på Expresso house! Anna följde också med! Mycket kul!
Köpte ett par öronhängen i stan!! har sett dem länge nu men har väntat med att köpa dem....Kostade bara tio kr nu hahhah AWESOME.
Nu ska jag ge er några ego-bilder sen ska jag kolla på Petty little Liars!! :)
 
För er som inte sett..så har jag klippt och färgat mig! :)

Kommentarer
Postat av: kingen

OMG ditt hår! Har inte sett dig på länge. Så fin du är i lugg! <3

2013-04-13 @ 10:05:42
URL: http://soofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback