Breaking dawn!

Hej hej!!

Ett tag sen nu..Har varit sjuk. Asså jag känner att jag inte ens hinner vara sjuk för om man missar typ en dag i skolan så känns det som om man ska få F på alla prov som kommer!! SÅ STRESSAD och det gör inte det lättre.... Men man måste ju tänka på sin hälsa först och främst....Okej jag har snart So prov och MATTE prov vad jag vet just nu...OMG mer stressad.       

Har sån ångest för att jag inte gick på dansen idag...kunde bara inte...Jag kände bara att så fort jag reste mig upp för att gå..så ville jag bara sätta mig ner igen..Blev helt yr. Just nu har jag sett klart Twilight: Breaking dawn. Den var inte riktigt var jag trodde..blev fan rädd ibland..var helt sjukt ibland..Ville att hon skulle välja jacob..♥
Men annars var den bra hehe... vet inte vad jag ska skriva mer....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback