Det finns gått om idioter i denna värld!....

Ja du!! Den här dagen.....

Okej. Allt började med att vi skulle ha halvstudiedag men så stod det att so´n var inställd, så egentligen skulle vi bara haft en lektion och det var hemkunskap. Så när hemkunskapen var slut så gick jag direkt till bussen för att bege mig hemmåt! Men när bussen kom så hade jag inget busskort. Och jag får panik för jag trodde jag hade tappat det men sedan upptäckte jag att mina IPHONE hörlurar var borta.. Jag springer tillbaka till hemkunskapen och säger till min lärare att jag blivit bestulen på busskort för 280kr och ett par iphone hörlurar för 300kr. Så hon säger att detta måste vi anmäla och att hon ska direkt gå upp och prata med rektorn. Så jag går till skåpet och då säger en i min klass att vi har so och att vi har svenska också :( så jag får lite damp. Men går endå dit... Sen när jag kommer hem så ringer min mamma till skolan och pratar med rektorn och han säger att anika(min lärare) inte sagt något till honom...!!! Och sedan efter det så ska jag till doktorn och ta spruta mot den här livmoderhals cancer. JAG HATAR SPUTOR!!! Denna dagen kan bara gå och döööö...... Det ända posetiva var att jag fick as snygga jogging byxor av mamma!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback