HUMÖR

Hej!

Nu fick jag skriva om hela jävla sikiten bara för att nåt hände!!!!!!!!!!!


Okej.....
Idag så var det skola (nehe ) och det var tråkigt som vandligt. Allt går så jävla segt iskolan och jag pallar inte det. Det är som att mitt liv går ut på att:
1. Gå upp tidigt för att inte komma försent till skolan.
2. vara i skolan typ mer än halva dagen.
3. Sedan lära oss allt som går att lära sig. För att sedan ha prov på allt samtidigt typ.
4. Sedan känna press hela fkg tiden bara för dom säger det "har blivit mkt svårare".
5.Läxor varje dag, öva till prov.
6.Hem och sedan akrivitet till sent på kvällen,så man inte hinner göra läxan heller så känner man skuld att man inte har gjort den. Jag har lixom bara en ledig dag i veckan och det är fredag !!
7.Sedan helg i TVÅ dagar! seriöst två dagar ????????? BARA !
8. sedan börjar allt om igen....
Tror dom att bi ska orka det??

Aja nu har ni fått lite av mina åsikter men nu vill jag ha era !

Jag har hittat två snygga och biliga t-shirts i ett märke jag gillar så undrar vilken ni tycker??

1.
Jakato Off White


2.

Jakato Marine Blue

3.

Jakato Black


4.
Jakato Off Mint



5.
Jakato White



???????????????????? svara gärna ..





Kommentarer
Postat av: LAILA

FYRAN!!

2011-09-23 @ 22:43:57
URL: http://lailaas.blogg.se/
Postat av: Moa

Den svarta var nog snyggast! :) 5an alltså.

2011-09-24 @ 11:17:04
URL: http://blackfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback