HEjsan

THja!


Imorgon blir det so redovisning!! PIirrit ...Men idag har jag faktiskt varit väldigt duktig! Jag gick upp halv 10 för att hinna till Gudstjänsten i snörstorp kyrka som började 11.00- och som moa sa var slut 11.50 men nej nej..Det var det inte utan det var slut 12.16 ;D YEY ass kul..memen.
Sedan när jag kom hem så sa pappa att vi skulle städa hela huset så det var bara att hänga på..(visar sig alltid att man får en liten belöning :)♥) Så när vi hade städat typ 2och 1halv timme så åkte vi till Mac Donals(stav). När vi kom hem sedan så var det bara att sätta igån igen...Även fast det var jobbigt så blev det VÄLDIGT fint..Speciellt för Daisy eftersom jag gjorde en liten mys hörna till henne i mitt rum.! Kommer bilder imon eftersom jag inte orkar lägga in nu.

Imon så vill jag till stan eftersom jag måste köpa en present till min mamma! Som fyller år på fredag ☻♥ Någon frivllig som vill följa med till stan imon??? (:

PÅ fredag har jag NO prov !!! HATAR NO HATAR PROV


Bilder från midsommar♥








SAKNAR dig syrran!♥♥ Jag ser ut som en jätte pa
hahaha



ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback