Why is that ??

Hejsan!!

Ungefär för en halvtimme sedan satt jag med fötterna i ett härligt fotbad! Och efter det gjorde jag manikyr på mig själv:) (jätte fint NOT)
Och sedan så satt jag på mig mina söta/mysiga kanin sockar och min lila onepeace! KALLT

Dagen:
Iskolan så hade vi badhuset på idrotten!!
Hatar det för man blir så blöt och det är inte kul HAHA.
Och jag hade ju då min bekini/och puma shorts men också en t-shirt vilket alla verkade störa sig på!! Asså jag tror att dom flesta tror att jag
inte vill vissa att jag är small men det är inte det utan jag känner mig bara bekvämmare i det. Och Också för att en av dom tjejerna som frågade vf jag
hade t-shirt hela tiden sa förra terminen när vi hade badhuset att jag såg läskig ut och att jag såg ut som ett benrangel. Jag vet inte vad hon tror att jag känner
efter att ha fått höra henne säga det! Jag menar det ända som räknas för mig är att jag mår bra och att jag äter mycket och det är precis vad jag gör.
Så om nån tycker det är fult el inte bra att vara small så är det inte så jag känner även fast jag kände såå HELA tiden innan eftersom alla påpekade de hela tiden. men nu bryr jag mig inte
jag mår lixom bra och det stör mig inte. Det är den jag är LÅNG OCH SMALL! Det är bara att sträcka på ryggen AND JUST LET THE BITCHES LOOK!

PEACE out!

SOV GOTT alla korvgrytor :)


Kommentarer
Postat av: Moa

omg palla säga något sånt! Jävla omoget, håll din trut och se glad ut, fan mycket bättre än att hacka / såra andra! (A)

2011-10-16 @ 16:52:13
URL: http://blackfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback