LÄGER,SJUK,PLUGG:(

Hejsan!

Ni kanske undrar var jag har haft för mig!!
eftersom jag inte bloggat! Jo jag har slössat halva mitt lov på att (blivit tvingad att åka) på konfa läger.. Vilket sög!! jag var där från måndag -ons.. Och jag blev sjuk när jag kom hem... HAde hög feber och det var som att mitt huvud skulle sprängas!! och är det inte typiskt jo för idag ska min släckt ha halloween fest vilket jag längtat till!!!!!!!!!!!!!! BAJS  HATE LIFE!!!!!!!!!!!!!!!:) men a vill bara må bättre..

I Lund så köpte jag ett kors halsband!! JÄtte fint !:)♥ (VI var i lund på konfa lägret ) orkar typ inte lägga in bilder men ...tar några iallfall. Orkar inte lägga in mina egna nu så tar några från fb(typ moas ) Men mina kommer sen!!



















kommer fler så småningom,....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback