Dance tody!

Hej!

Idag var det lamt i skolan som vandligt!!

Och snart ska jag på dans♥ Sen måste jag vänta på bussen en halvtimme för att åka in till stan och sen vänta i en kvart tills bussen hem till mig kommer!! Fett jobbigt ..Kommer alltid hem en timme senare efter att jag slutat:(

Vi ska ha linnen på dansuppvisningen och leggings! Och jag hatar både och såå det här kommer inte gåååå bra :(

sen när jag kommer hem så ska jag ju äta också... så det hinner bli jätte sent:( Jag tycker att jag kan ta bussen dit och att mina föreldrar hemtar mig men dom kan inte :( !!





DANS OUTFIT! Fick ta detta för ville inte ha linne :S





VIll inte ha LInne ! FULT och kallt och obehagligt.. HATAR linnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback