dansuppvisning

HEJ!

sorry att jag typ inte har bloggat på en vecka men vet faktiskt inte vf.  Men i helgen så har det varit stressigt så har inte hunnit blogga eftersom vi har haft genrep på fredagen och sen lördag och söndag dans uppvisning! Jätte kul och gick jätte bra. Var ju då med i två danser-street dance och -showdance.

Street dance gruppen bestämde att när allt var slut så skulle i ta ett grupp foto.Men det börja ösrengna :( inte kul så det bev inget Foto. Vi köpte filmen där man kan se alla danser!
Tog inga fota (så tråkig jag är!)

Ska nog börja i fler danser för det blir roligare då.

.

Imon är det lagdag och jag orkar inte!! om det rengnar kommer inte jag. Vi ska lixom till stranden!!!!!


jAG HAR SÅ ***** ONT I HUVUDET!



DANS=♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback