idag

Hej!
idag har jag varit iskolan. När jag kom hem så kollade jag på the legend og the seeker igen heheh och sen såg jag och felix Harry potter och den visses sten! Fast jag såg typ en halvtimme för sen skulle ellen till dans och då skulle jag sitta utanför och vänta. medans mamma o pappa var och handlade. Sen åt vi och sen la pappa in photoshop (säger bara en sak det är inte lätt att veta hur man gör med det ) men aja får väl lära mig! Ska fixa lite med det imon.... kl.20.00 började jag och kolla på the legend ..... igen :D såg 2 st avsnitt och nu vet jag inte vad jag ska göra kolla andras bloggar kanske !!!


Läs,läs min blogg!<3

Ha det bra och sov gött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback