7/1 2011 ute med moa :D

Igår var jag och moa ute och fotade och så var vi bara en liten bit från hennes hus. Så var det jätte mkt snö där och så fotade jag moa och så helt plötsliget kommer det en gubbe på cykel och ba: mer snö!!! och jag hörde inte vad han sa först så jag blev skit rädd och ba: va? och sprang iväg och sen när han var borta berättade jag för moa att jag brukar alltid säga att om det kommer nån ska man hålla samman men jag sprag bara iväg hahahahahhahahah vi flabbade ihjäl oss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kommer bilder på när vi var ute och fotade :)

























Kommentarer
Postat av: Sooofia

Så söt du är! (:<3

2011-01-08 @ 22:52:15
URL: http://sofiaoliviapower.blogg.se/
Postat av: clara (bloggägaren)

tack sofia men du är söt!!!!!<3333333

2011-01-09 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback