hej!

Hej!

Idag har jag varit i skolan! (DUKTIGT VA?) hehe hatar skolan.... Men det var as roligt på gympan för vi hade dans♥ med 2st från sture gymnasiumet. Den ena tjejen som var med känner jag och hon heter klara hehe lite komiskt ☻  Jag vill också gå dans linjen!!! Nu håller jag på att koka potatis som jag och Ellen ska äta sen...Om ni undrar så ska vi inte bara äta potatis utan kålpudding oxxå. Jag och Ellen ska vara ensama hemma idag! För mamma jobbar och pappa är på julbord och felix sover hos en kompis och filip ska till stan HOPPAS JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!´Jag själv mår inte bra!!!!!!!!!!!!! VI ska kolla på idol sen!! HEJA AMANDA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback