Vad jag har gjort när jag inte blogga!:O

Hej! nu har jag skrivit om det för tredje gången!! pallar värkligen inte... jag bara loggades ut när jag precis skrivt klart...!! Okej idag har jag typ inte gjort ngt men just nu är jag ganska trött och vill se någon bra film!! TIPS??? I onsdags var jag emina ,lailla och moa i stan och kollade på det därra modejackten! Bara så ni vet så var jag inte med. Jag kanske hade varit det om jag hade kunnat åka hem först och byta om och sånt men hann inte för det började strax efter vi hade slutat:( memen det kommer mer chansen hahah!! Och i torsdags tror jag det var så gick jag, laila och moa ut med våra hundar tillsammans och det gick förvånnadsvärt bra!DAISY♥ skällde inte nån gång. AA det var typ allt det jag kommer igåg frpn veckan och orkar skriva om hehe. Men det blev i allafall nåt!? VILL HA NYA KLÄDER HAHAHA ville bara säga det..

ser fett konstig ut haha








ÄNTLIGEN funkar det !! :::::::::::::...........PUST::::::...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback