Gårdagen!

Hej!
  vet att jag inte skrev igår men jag han inte typ..!

Men nu ska jag berätta om gårdagen: Igår var jag och Ellen men vår farmor, farfar i Laholm och kollade på när vattent släpptes ut! Fett cool faktiskt och roligt... sedan så satt vi oss och käkade korv med bröd och fikade:D MYSIGT var det speciellt när man hörde vattnet rinna ner för stennarna. Tog massa foton som kommer....Sen åkte vi till min farmor och badade i hennes pool!! KALLT det var 20grader i vattnet. Sen åkte vi hem och jag duchade och sen blev det fota med syskonen! sen mysig film som hette Sky Kids. Faktiskt aldrig sett förut. Det var bra!

Nu har jag precis lämnat ellen hos en kompis och rasstat Daisy♥































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback