♥♥♥♥

Hej!

idag vaknade jag 07.00 ba för att min pappa skrek på min bror att han skulle gå upp!! Han har ju börjat skolan redan!!thihih

Så när min pappa hade åkt till jobbet så gick jag in och bäddade ner mig hos Daisy och satt på Fantastiska 4.an och efter den Bandidas! båda riktigt bra filmer..Kan vara för att jag föredrar äventyr heheh!

senare gjorde jag lassange(färdig asså) !

Dagens outfit: Har ingen bild men Usa t-shirt (svart/vit) från gina tricot(99kr) Och pössiga jeans(199kr) H&M!

Nu har jag precis fotat ellen..blev några riktigt fina foton..kommer,,,,

ska snart beställa grejer från junkyard.se
och sen hjälpa till att riva väggen i köket!!(vi bygger om)





MIN SÖÖTA ÄLSKADE DAISY!♥♥♥



Så fick skriva nytt!!hehe inte kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback